BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

..... 。❤。❤。❤。❤。❤。❤。❤。 .....

.: TuAn RuMaH :.

My photo
Tetap utuh berdiri walau badai mendatang, segar dan teguh mempertahankan kesucian bak sekuntum nailofar yang mekar bekembang...^^
.:: "Wahai Anak Muda, Jika Engkau Tidak Sanggup Menahan Lelahnya Belajar, Engkau Harus Menanggung Pahitnya Kebodohan" -Pythagoras- ::.

Thursday, April 28, 2011

Jam Tangan Eksklusif Buat Diri Sendiri~

yessss!!!!...
♪ ♫ ♩ ♬ ♭.....
Bila anda gembira, tepuk tangan....(2x)
Bila anda gembira tepuklah tangan anda
Bila anda gembira tepuk tangan


Bila anda gembira tunjuk tangan...(2x)
Bila anda gembira tunjuklah tangan anda
Bila anda gembira tunjuk tangan


Bila anda gembira tengok jam...(2x)
Bila anda gembira tengoklah jam anda
Bila anda gembira tengok jam....
♪ ♫ ♩ ♬ ♭.....



hehehe...suke suke suke.... :)
ari ni asenye sepanjang balik dari pekan tadi
aku senyum je memanjang, hahaha.....
mesti sape2 yg tesempak ngan aku pikir aku ni x betul




ah! bio la kome nk pikir apepun
yang penting arini memang happy sangat2


kenape? 
ye la, dolu2, mase aku sek men dolu la kan...
kakak aku dpt masuk unibesiti, 
then dia dihadiahkan jam tangan mahe
aku nengok jer....
pehtu, abang aku dapat masuk unibesiti gak
then, die pun dapat jam tangan mahe dari orang yang sama
aku nengok jer...




tapi....
bile aku dapat masuk unibesiti....
orang tu tak hadiah pun jam tangan mahe kat aku...
nape dia tak bagi erk? ...... 
same je kot, deme dapat masuk unibesiti, 
aku pun dapat....tapi aku tak dapat jam!!




jeles? bukan jeles, cuma terkilan la...
sedey....ase diri tak dihargai seperti orang len
yela, jam tangan mahe, mampu?!!
aku tak mampu kot nak memilikinya 
huhuhu~




mase aku dapat masuk unibesiti dulu, 
aku tunggu2 gak kot2 ada jam tangan mahe tuk aku
tapi sedihnye, takde......takde sape2 pun bagi...
ade orang janji ngan aku
nak adiahkan aku telekong mahe
tapi sampai skang tak bagi2 pun....
bukan meminta, cuma dia dah bejanji kan...




jadik, 
aku pun bejanji ngn diri aku la
kalo aku abih setady ni, 
aku nak adiahkan kat diri aku sendiri
seutas jam tangan eksklusif yang mahal
supaya aku akan lebih yakin perform depan pelajar aku
hehe...




ape? kenape tak mintak kat bopren?
ish...aku mane ade bopren la...
takde..takde.... kalo ade pun
tak kan la nak mintak jam tangan mahe
tunggu la die sah jadik asben kan...
hehehe..




yela, x kan la cikgu xde jam kot.....
sedihnye......jam kan penting
kang telewat masuk kelas kang cane? aaa.....



aku bukanlah high standart sangat
bukan jugak sukakan barang2 mahe
ok je kalo kome nak bagi aku
jam seploh hengget, 
aku time je n pakai je dengan gembira
cuma....ini soal dihargai or tak
dan mungkin juga soal keadilan
e'eh cam politik plak...hehe...


takpelah....
kepada kakak n abang aku tu
tahniah pada kome sebab dihadiahkan 
jam tangan mahe sempena dapat masuk u


dan kepada si pemberi, 
bukan lah meminta2 kepada anda, 
cuma tepikir2, saya juga adik anda
tapi kenape saya tidak dibagi sama? 


papepun...
skang ni my mood is haappy
sebabnye dapat beli jam tangan mahal
dan menghadiahkannya pada diri sendiri
hadiah ni sempena kejayaan aku la


yela, belajo kat cni....
macam2 rintangan dan cabaran
bejaya menghabiskan setady kat cni
e'eh, abis dah ke? kan ade praktikum lg?
hihihihi.....ala...kire abis la tu...hehe...




akhir kate, saye sayang sume adik beradik saye :)


cantik tak?......eksklusif kan... 

0 comments: