BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

..... 。❤。❤。❤。❤。❤。❤。❤。 .....

.: TuAn RuMaH :.

My photo
Tetap utuh berdiri walau badai mendatang, segar dan teguh mempertahankan kesucian bak sekuntum nailofar yang mekar bekembang...^^
.:: "Wahai Anak Muda, Jika Engkau Tidak Sanggup Menahan Lelahnya Belajar, Engkau Harus Menanggung Pahitnya Kebodohan" -Pythagoras- ::.

Monday, May 9, 2011

pes taim in mai laif



hihihihi.......
petame kali dalam idop aku beli Majalah i...tetibe je kan...
ni majalah i bulan 4 nye keluaran..
bukan la aku nih pembaca setia majalah ni, x penah beli pun seblom ni, tapi bace2 selak2 ase cam ok gak majalah ni, n insyaAllah leh la beli lagi pasni..
majalah ni senarnye terbeli je (membeli tanpa niat)..e'eh, ade ke camtu?..
hehe...senarnye aku beli sebab cover depan die Ashraf Muslim..hihihi.. :p


Ashraf Muslim memang la encem begaye, tambah-tambah skang ni die ke arah-arah islamik kan, memang sure la menjadi pojaan hati ramai kan... aku? aku idak le peminat fanatik dia, cuma beli sebab...sebab...sebab....(malu2 segan2 nak nulihnye)


Sebabnye.............adelah.....hehe.....
muke c ashraf ni ade le iras2 yang ditunggu dinanti dan dirindu tu..
mmmm...bukanlah aku mengharapkan lagi yang ditunggu dinanti dan dirindu tu lagi
cuma, tu la kan, saje la buat tatapan mata.... tak kesah la ape2 dan sape2 pun aku di hati dia..
itu tepulang pada dia, dia berhak menentukan lokasi aku di hati dia..
andai aku bukanlah pilihan dia...takpe, 
sesungguhnya setiap manusia yan dilahirkan, pasti ada pasangannya yang telah di tentukan oleh Allah swt. Cumanya mungkin kita je yang belum menjumpainya..
Jadi...tak kisah la......
Aku time je sape2 yang sudi dan berniat baik kat aku
Dan skang ape yang penting? Kerjasama..hihihi..
tak lah, ape yang penting, aku kene wat betui2 tuk praktikum..
Kamu yang tengah baca ni, wish me sukses ye 

0 comments: