BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

..... 。❤。❤。❤。❤。❤。❤。❤。 .....

.: TuAn RuMaH :.

My photo
Tetap utuh berdiri walau badai mendatang, segar dan teguh mempertahankan kesucian bak sekuntum nailofar yang mekar bekembang...^^
.:: "Wahai Anak Muda, Jika Engkau Tidak Sanggup Menahan Lelahnya Belajar, Engkau Harus Menanggung Pahitnya Kebodohan" -Pythagoras- ::.

Tuesday, April 19, 2011

Apalah nak jadik ni???...

Bile musim2 exam je mule la 

tingat kat die, rindu kat die, tekenang2 die...

tapi die? ade ingatkan aku? ade rindukan aku? ade tekenang2kan aku? 

ade? ade? ade?....

macam xde je kan......hmmmm... takpe la..

ni adelah exam last skali aku sbg student,

pasni aku dh tak perlu lalui detik2 tuk exam

dan maknenye

aku pun tak perlu la nak gantikan tempat pungguk yang slalu rindukan bulan

kesian pungguk kan  kan kan......

walaupun dia tau mustahil tuk dia dapatkan bulan

tapi bulan tu jugak la yang die pandang dan usha tetiap malam...

ish...ish..ish....

Arrggggghhh.......

nape ni? nape asik ingat kat die je? nape nape dan nape?

tak perlu lagi ingat kat die

lupekan je dia tau!!!

lagipun harapan semakin pudar 

dan mungkin tiada lagi harapan tuk aku 

ya, walaupun secebis harapan, takde........

harapan hanye tinggal harapan.......

Biarkan je die.....

wekap2, dis ur final exam, ur future, u must survive n u can do it!!

forget bout him, absolutely!!!!... 

0 comments: