BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

..... 。❤。❤。❤。❤。❤。❤。❤。 .....

.: TuAn RuMaH :.

My photo
Tetap utuh berdiri walau badai mendatang, segar dan teguh mempertahankan kesucian bak sekuntum nailofar yang mekar bekembang...^^
.:: "Wahai Anak Muda, Jika Engkau Tidak Sanggup Menahan Lelahnya Belajar, Engkau Harus Menanggung Pahitnya Kebodohan" -Pythagoras- ::.

Wednesday, August 17, 2011

Today is my befday. yeayy~

petama sekali nk gitau pada kome yang aku gembira dan sedikit terharu bila sebaik abih je klas, student2 aku wish reramai "Selamat Hari Jadi Cikgu"........ hihihihi... Hepy tapi agak sedikit pelik la sebab aku tak jangka pun deme akan wish reramai, aku jangka mebi akan ada beberapa orang student aku yang wish TAPI tak la sampai satu kelas...... Sib bek aku sihat alhamdulillah, kalo ade sakit jantung, kan naya...huhuhu...papepun tenkiu 6B1, nak tulih name deme la, time kasih buat Anas, Fatin, Athierah, Suhana, Syadzrul, Fikril, Husairi, Fahmi, Akmal, Siang, Hanis, Zafirah, Hafizah, Nadiah, Wahida, Hasmira dan Saidatul....Faraheyah xde, dia memang, jarang datang kelas tambahan aku, ade je alasannya, mebi dia memang betul2 ada komitmen lain, x pela, ajo jela mana yang sudi...kan.... :)


kedua, hepy sebab bile bukak je fb, kwn aku bg ni kat aku. Ha...kalo nk dengo lagunye n nak paparan lebi besar, klik la link ni....best gak.... hehehe... 
http://sanahhelwah.tumblr.com/post/9001056523/17-august-2011-17-ramadhan-sungguh-menarik-hari
17 august 2011
17 ramadhan
Sungguh menarik hari lahirmu tahun ini bersamaan dengn hari turunnya Kitab Suci Al-quran
Semoga diberikan kegembiraan berpanjangan
Terima kasih pada Allah saya dipertemukan dengan  sis walaupun sekejap cuma tapi mampu meninggalkan cebisan kenangan buat saya..
^_____*
tenkiu bebanyak kat insan yang sudi create benda alah ni... suke3 :)


ketiga, sedey...sebab? sebab kredit xde, so x bleh gune penggilan pecuma, dah tepon gigie dah, mintak tlg dia topup, tupun kalo dia ingat.... susahnye nk carik topup kat cni...adehhhhh... 
sedey lagi..sebab? memang la post yang sebelum ni aku dah cakap yang aku dah x nak menaruh harapan pada yang ditunggu dinanti dan dirindu tu, tapi, arini kan bezday aku, sekurang2nye dia wish la, by fon ke, by pm ke by wall fb ke, ni x......langsung x wish... menci la dia tu :(


papepun, tenkiu pada my mom, jika beliau tidak melahirkan saya, tiadalah saya di cni...muah3 mak :)

0 comments: