BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

..... 。❤。❤。❤。❤。❤。❤。❤。 .....

.: TuAn RuMaH :.

My photo
Tetap utuh berdiri walau badai mendatang, segar dan teguh mempertahankan kesucian bak sekuntum nailofar yang mekar bekembang...^^
.:: "Wahai Anak Muda, Jika Engkau Tidak Sanggup Menahan Lelahnya Belajar, Engkau Harus Menanggung Pahitnya Kebodohan" -Pythagoras- ::.

Thursday, January 13, 2011

Alhamdulillah... Mungkin Ada Hikmah Di Sebaliknya..

Alhamdulillah....
Bersyuko kepada tuhan coz semester 6 sudah selesai dengan jayanya (jaya ke?...jaya la kot)...hihihi  : P
Alhamdulillah....result pun dah kuo dan keputusan yang menggembirakan. hehehe...... Lega rasenye cuma tinggal lagi setahun je aku di sini. Perasaan tak sabo2 membuak2 dalam hati ni.....cepat lah abisnye dah x sabo2 dh ni...hehe

Tapi dalam kegembiraan ini, terdetik gak aku dalam hati tentang beberapa perkara yang x sabo2 nak singgah dalam pikiran aku kebelakangan ini. Soal masa depan......ye, tentang masa depan....mase depan yang sememangnya tak pasti dan xde sape pun yang tahu...perkara yang amat penting dalam kehidupan dan perkara itu sangat 'menyesakkan' fikiran... hmmmm...... Aku belum ade ape2 lagi keputusannye dan belum bersedia untuk memutuskan perkara itu. Biarlah dulu, memang perkara itu penting  malah ia sangatlah penting dan perlu diputuskan segera untuk kepastian yang nyata. Berikan aku masa untuk diri aku sendiri, benarkan aku menggenggam segulung ijazah dulu, biar aku capai dulu cita2 aku dan biarlah masa sahaja yang menentukannya...... Kerana aku juga tak tahu ape yang terbaik buat aku berkenaan perkara itu....
Mungkin ade hikmah di sebalinya..... ya, pasti ada hikmahnya yang tersurat...
Semoga aku sentiasa dilindunyi Nya dan berada dalam kerahmatan & keberkatan Nya, aku mohon jauhkan lah aku daripada segala macam perkara yang tidak baik dan negatif, Sesungguhnya hanya Engkau sahajalah yang Maha Mengetahui setiap sesuatu yang terbaik untuk hamba Mu..... Doa ku agar di permudahkan segala2nya Ya Tuhan ku..... Semoga akan ada sinar untukku... :)

0 comments: